Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs

Novi Sad
21.02.2017.
13:54 > 13:27
Uvođenje naplate parkiranja u delu Banatića, zvanično od 1. januara, izazvalo je nezadovoljstvo dela stanara okolnih zgrada, koji tvrde da im je dvorišni parking ukraden.
  • Nisam preduzetnik

    28.02.2017 11:00
    Banatic
    Detelinarac a i vi ostali sa tri tackice ...

    Vi sto pljujete po preduzetnicima trebali bi da znate da u ovoj propaloj zemlji sa partijskim knjizicama i pozatvaranim preduzecima i fabrikama, posteni ljudi nemaju drugi izbor (ako nece u politiku i kriminal) vec da otvaraju porodicne firme sa dvoje ili troje zaposlenih i ne radi se ni o kakvim hamerima ili zatamnjenim dzipovima, jer ti ljudi nisu kriminalci i politicari i ne zive na visokoj nozi i ne mojte vise da lajete i pljujete po njima ako nemate nista drugo reci u korist parking servisa i naplate koju tako zdusno branite, a mozda su i vama zivci potroseni od ko zna cega, pa sad nemate strpljenja da potrazite slobodno mesto dalje od 1m od svog ulaza. Okanite se vise pljuvanja po preduzetnicima i postanite i sami preduzetnici pa da vidite kako je kad se ne ceka vec zaradjuje plata do prvog. Stalno preduzetnike predstavljate kao najvece zlo u komsiluku, odakle vam pravo da pljujete ljude? Neka parking servis iznadje resenje za te ljude umesto sto vicu ZLATNA KARTA! O tome nece da pricate i da pljujete po njima i da njih kritikujete? Da li ste se uopse zamislili koliko je 72000 danas? Da li imate predstavu koja je to para za nekog preduzetnika pored poreza, taksi, nameta, doprinosa i socijalnog, zdravstvenog. Alo ljudi zamislite se malo umesto sto lupate!
    I uopste zasto se ostali delovi grada mesaju i nalaze za pozvane da komentarisu nas Banatic i ovo sto nama namecu. Okanite nas se vise i gledajte svoje kvartove!
  • Detelinara

    27.02.2017 23:22
    Odgovor Banaticu
    Posto mi ''Banatic'' rece da gledam svoja posla i cistim svoje dvoriste i da se ne mesam u ''njihovo'' te da zavrsimo onu crkvu na Detelinari, pa da mu odgovorim. Moje dvoriste je citav Novi Sad, Vojvodina, Srbija pa i sire, a ne samo ''tor'' od par ulica u koji si se zatvorio, pa nedaj nikom da kaze svoje misljenje. ''Banatic'' koji je dobio stan ili neko od njegovih predaka na tom mestu, isto bi govorio i da kojim slucajem zivi na Limanu, Centru... na isti nacin bi pisao iz svog tora cak i protiv nekog iz Banatica. Napisao sam Detelinara posto mi je to prvo palo na pamet, a ni Nova Detelinara gde inace zivim nije neko savrseno naselje. Dozvoljena je gradnja po principu srusi dve kuce pa napravi zgradu (govorim za noviji deo), gde nema ni mesta za kontejner, pa je cak jaca kosava nosila one ranije plasticne kontejnere po ulici, a da ne pominjem parking mesta. Nema drveta ni decijeg igralista medju novim zgradama a investitori bi vam naplatili i vazduh u zgradi da mogu. Sto se tice crkve, nek ju zavrsava onaj ko ju je i poceo praviti.
    U potpunosti se slazem sa komentarom coveka koji se potpisao sa tri tackice. Dodao bih da neki preduzetnici voze i hamere registrovane kao teretno vozilo radi manje registracije, a prave se Dzekovi.
  • Ja

    27.02.2017 13:36
    Gagarinova
    Iscrtavaju preostala parking mesta u Gagarinovoj odmah nakon vesti od prosle nedelje

  • Gagarinova 2

    26.02.2017 19:20
    Potpisali peticiju
    I mi stanari gagarinove 2, smo potpisali peticiju i predali mesnoj zajednici...bezobrazluk.
  • iggy

    25.02.2017 13:59
    gagarinova 10
    Mene i dalje interesuje ko su pokretaci inicijative za naplatu, gde je papir i pecat i koliko ih ima sve ukupno. Dajte da se prebrojimo ljudi.
  • /

    24.02.2017 21:39
    /
    kako ste 'izglasali' naplatu parkiranja tako cete dobiti i kazne sa investitorima za doterivanje fasada
  • Gagarinova 16

    24.02.2017 18:17
    Potpisala peticiju
    Ja stanujem u gagarinovoj 16d, nas niko nije pitao , i nismo znali za uvodjenje , tako da nihe tacno da je krenulo od nas, a dugogodisnji sam stanar. Iggi i ostali su u pravu, hocu da znam ko su ti i kone su predali svoje potpise...zaobisavsi sve ostale stanare i mesnu zajednicu......ocekujemo odgovore . .potpisala sam peticiju....inicijativa gradjana ne moze biti validnija od potpisa skupstine stanara kojih ocigledno nije mali broj
  • Nervirach

    24.02.2017 17:36
    ....

    Ne, ne, gresis. Parking Servis jeste mesta za parkiranje prisvojio t.j. ukrao.
  • Djukici

    24.02.2017 17:31
    Banatic
    VECINA stanara u ovom bloku NISMO trazili uvodjenje naplate parkinga da bi rasterali druge i LAZ je da je ovo inicijativa stanara vec je inicijativa nekoliko pojedinaca.

    Ne mozete bre da preko svojih prijatelja i rodjaka u gradskoj upravi namecete svima naplatu i resavate svoj licni problem preko nasih ledja. Pa ne pitate se vas nekoliko, vec svi mi koje ste zaobisli.

    Ako zelite svoje prazno parking mesto da vas ceka izvolite u taj parking servis i zakupite svoje mesto 24h na dan i platite (oko 220000 din) umesto da nas ostale ovde terate da svi kupujemo stanarske karte i da nam rodjaci placaju svakih sat vremena parking kad dodju u goste.

    POTPIS ZA PETICIJU
    od porodice Djukic
  • ...

    24.02.2017 13:40
    Ljudi se ovde bune kako su platili ta parking mesta kad su kupovali stanove... Samo me zanima da li su i njihova imena na tim istim mestima i koliko su mogli da ih koriste pre naplate. Deo blizi autobuskoj i zeleznickoj stanici je vecito bio pun automobila koje ljudi ostave kad idu na put i tek kad se vrate posle par dana, nedelja ili meseci oslobode parking mesto...
    Naci parking poslednjih par godina je bila misaona imenica u ovom kraju.

    Za one koji se bune za 1500din nemam reci. Oni ne znam na sta voze te svoje limene ljubimce ako nemaju za godinu dana da izdvoje taj novac.

    Za ljude sto voze firmine automobile i slicno. Vi se ne biste bunili da mozete da kupite jeftinije kartu za godisnje parkiranje a to nije razlog za ukidanje zone. Zasto ne pisete peticiju da se resi vas problem u Parking Servisu to bi bilo mnogo bolje. Sigurno bi se iz drugih delova grada pridruzili ljudi.

    Ljudi u drugim delovima grada isto zive u zoni i kad im gosti dodju placaju parkiranje totalno je to besmisleno sad da se zbog toga ukida zona.

    Mesta ce biti tu svakako nije ih Parking Servis ukrao, a neka je cak i sredio iako je preduzece prilicno lose i mozda najbolji primer su parking mesta kod Sajma u Hajduk Veljkovoj gde se treba penjati na ivicnjak od skoro 30cm kako bi se parkirao i to jos platio.
  • Stevan

    24.02.2017 00:04
    potpisao peticiju
    U gradskoj upravi za saobracaj kazu da "odluka nije nezakonita". Ako je nesto doneto iza ledja i bez znanja celokupne mesne zajednice i njenih organa i na osnovu inicijative nekoliko stanara, ciji je broj sada ozbiljno doveden u pitanje, jer je vise nego ocigledno da se radi o premalom broju (koji pitanje dal je dovoljan uopste za razmatranje takve inicijative), onda ja ne znam kako je takva odluka zakonita, ako znas da svesno radis na stetu i bez saglasnosti vecine stanara mesne zajednice i zaobilazis ljude koje su ti isti stanari vecinski izabrali da ih zastupaju, a radis u korist pojedinaca. Jel ima nekih pravnika medju komsijama da objasne ovo?
  • iggy

    23.02.2017 23:29
    gagarinova 10
    У саопштењу Паркинг сервиса кажу да се увођење одређених улица у систем наплате врши после саобраћајних анализа оптерећености паркиралишта и саобраћаја, а то се односи и на одређене паркинг просторе који се налази у дворишним деловима.
    Они додају и то да ако процене кажу да ће велики број грађана који жели да избегне наплату паркирања, паркирати управо у двориштима и на тај начин блокирати паркинг простор станарима, онда је логично да и такви простори улазе у организовани систем наплате.

    Zbunjen sam, a verujem da nisam jedini veceras. Gospodo iz parking servisa, a i vi iz gradske urpave, dogovorite se medju sobom da li ste uveli naplatu zbog necije inicijative ili ste sami izvrsili procenu? Sta je od ta dva istina? Ovo je vredjanje zdravog razuma, ove izjave, pa svi Novosadjani gledaju da parkiraju tamo gde mogu da izbegnu naplatu, o kakvim procenama vi pricate. Ovo je vest od veceras! Gospodo, da se ne lazemo, ovo nisu cista posla i vi to znate, ocigledno da se neki skrivaju i prebacuje se sve na pricu o nekakvim procenama i analizama, cega sigurno nema kod vas, jer da ima, ne biste naplacivali parking u Radnickoj ulici na BLATU. Toliko o vasim analizama i strucnjacima. Kad se medjusobno dogovorite javite se ovom coveku sa snimka, to je predsednik nase mesne zajednice, kojeg isto kao i nas ovde zanima odgovor, ko je ili ko su inicijatori naplate, koliko potpisa je za to prikupljeno gde i kome je takva inicijativa predata. Batalite saopstenja i pokazite papire crno na belo.
  • Iggy

    23.02.2017 21:39
    gagarinova 10
    Ovako, evo malo sam pregledao unazad i kao sto je neki komsija spomenuo ovde, prvo sam se informisao pa cu tek sad da komentarisem, hvala komsiji na savetu. Evo, gledajuci unazad, posto nisam bio u toku sa ovim desavanjima, na sajtu parking servisa vidim vest o odluci gradske uprave 21.12.2016. a vec 1.1.2017. zakazan pocetak naplate. Znaci za samo 10 dana, eskspresno brzo. Svaka cast gospodo. Sto niste bili tako ekspresni kada smo trazili i mi ostali stanari jos ranije mnoge druge stvari (osvetljenje, sahtovi, napustena vozila). Vuce se godinama po fiokama, a naplata se sad uvodi ekspresno. Za 10 dana, odmah table, beli krec, pa cekaj malo. Citam i dodjem do zakljucka da je neko od vas koji ste trazili naplatu, morao jos tokom 2016 da sakuplja potpise. Pa jeste to radili tajno? Koliko potpisa ste sakupili? Pa gde su vam potpisi, gde vam je papir, ko je ovlastio sam sebe da odlucuje u nase ime? Nas predsednik skupstine je nase potpise peticije odneo u mesnu zajednicu. Jesu tamo i vasi potpisi? Kome ste predali kako se zove ta osoba, koja je predala i koja je primila? Jel postoji negde neki papir, kome, kada, gde? Ovo me sada jako zanima, znaci u novembru ili decembru ili ko zna kad vi ste ocigledno nesto radili nama iza ledja bez naseg znanja? I ekspresno vam je proslo. U mojoj zgradi u mom ulazu niko nije dolazio da trazi potpise za naplatu, a sada imam naplatu parkinga ispred zgrade. Pa ovo je cist kriminal nemam sta drugo da kazem. Svako radi sta hoce.
  • Centarac

    23.02.2017 20:18
    savremeni zulumcari
    Manji broj stanara je za uvodjenje naplate,ogroman broj je protiv,ali ni jedni ni drugi se nista ne pitaju. Parking servis,grad ili vec neke interesne grupacije su odlucile da ce se parking naplacivati i nikakva peticija na to nece uticati. Cinjenica je, da se slobodno parking mesto,jednako tesko pronalazilo i pre naplate kao i sada,odkad je naplata uvedena i tu se nista nije promenilo.
    Promena je jedino vidljiva u prihodima parking servisa.Uz minimalna ili nikakva ulaganja,poceli su da ubiraju sredstva od naplate i sa pomenutih lokacija. Jos su, stvorili i situaciju da zaposle nove inkasante,koji su sasvim sigurno upravo sa clanskom kartom njihove politicke opcije.
  • Stanar

    23.02.2017 19:28
    MZ Omladinski pokret
    Bravo za predsednika Mirkovica!!! Bravo za Mesnu zajednicu "Omladinski pokret"!!! Tako se zastupaju stavovi vecine stanara!!!
    Konacno da se cuje glas vecine i glas razuma!!! Svako danas pokrece svakakve inicijative svima iza ledja i zaobilazi izabane organe i vecinu stanara!!! Podrska peticiji, za ukidanje naplate!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=gsI_Vdu6zoc

    Hvala i Gorici Nikolin za korektno izvestavanje!!! Hvala 021!!!




  • Mel

    23.02.2017 19:20
    diskusija
    @preduzetnik
    Znam, dobro, kupio si. I pored toga nisi platio parking mesto koje bi ti bilo garantovano.
    U pravu si da necemo diskutovati, jer to nismo ni do sad, ti se drzis jedne stvari, na ostalo i ne odgovaras. Ja stvarno zelim da tvoja vrsta problema bude resena, ali parking ne moze biti besplatan.

    Ono gde se mogu sloziti je da je ParkingServis parazitska firma koja posluje u sistemu koji dere ljude. Ali u svakom uredjenom sistemu u urbanom delu grada koji se prosirio, povecao i naselio prostor je postao mnogo skuplji vredniji i trazwniji. I svugde bi se parking placao i stanarski i gradski. Tako da ocekujte za 15 godina da cemo placati desetine evra mesecno samo za pravo da parkiramo na svom delu grada.
  • rtv vojvodina

    23.02.2017 18:56
    najnovije
    http://www.rtv.rs/sr_ci/vojvodina/novi-sad/ns-peticija-protiv-parkinga_802594.html

    VEST se širi velikom brzinom , šalji dalje

  • Iggy

    23.02.2017 17:48
    gagarinova 10
    Jedna interesantna stvar mi je zapala za oko citajuci vest, a i komentare. Znaci kada su neki stanari, ocigledno jako mali broj, zatrazili preko nekih svojih ljudi koje su znali u parking servisu ili gradskoj upravi, da se ovi parkinzi uvedu u naplatu, ova gospoda iz parking servisa i gradske uprave su odmah reagovala. A kada smo mi stanari u Gagarinovoj 10 godinama ukazivali i molili da se popravi i pojaca rasveta na parkinzima jer je nenormalno mracno i ne znas ko te ceka u mraku kad izadjes iz kola, niti vidis ko se mota oko kola, tada je i komunalnu i gradsku gospodu bilo briga i do dan danas je osvetljenje ostalo kao i pre ravno nuli. Moja zena uvece nece da izadje od straha. Bilo je i obijanja vozila. Izadjite na parkinge pogledajte i uverite se sami posle 8. Kada smo trazili da izadju i sklone napustena vozila sa parkinga i oslobode nam mesta ni to nisu ucinili. Ali sada su ekspresno reagovali. Sve mi ovo mirise na debelu lovu i kesh, jer ce ovde da zarade, a kad smo ih zvali da rese drugi problem tu nije bilo zarade vec troska, samim tim ni interesa da se reaguje. Zelim da znam sta je uracunato u cenu parking karte od 1560 dinara? Da li iko zna? Komsija mi se pozalio pre neki dan, da se prevario, poverovao je i otisao da uzme kartu (pre nego sto je peticija stigla do nas), ali i dalje nema mesta i vrti se po Gagarinovoj da nadje parking! Sta je onda u ceni uracunato? Sta placamo? Zna li iko ovde?
  • deca iz kvarta

    23.02.2017 16:58
    baka stameni
    Baka Stamena, radimo na tome nećemo Vas obrukati , obećavamo - odbranićemo kvart :)
  • Stamena

    23.02.2017 16:23
    Gagarinova
    Djeco moja, ja sam Njemce preko Srijema proterala iz zemlje, a vi ne mozete ni parking servis iz dvorista! Bem vas nesposobne! Bolje da sam juce umrla nego sto sam ovo dozivjela.

    Baba Stamena
  • Preduzetnik

    23.02.2017 16:02
    mel-u
    Mel, da li ti znaš da se do stana moglo doći i kupovinom a ne samo otkupom...kao što ti govoriš....Ja sam moj KUPIO a ne OTKUPIO jedino što priznajem da su krediti bili povoljniji tada , nego sada. O svemu ostalo nemamo šta diskutovati, plaćaj i uživaj , ja neću
  • Mel

    23.02.2017 14:46
    javna povrsina
    Ok druze preduzetnice, koliko ima stanova a koliko izgradjenih parking mesta? Da li si platio samo unutrasnja parking mesta ili i ona duz Gagarinove ulice? Hocu da pitam, da li je broj parking mesta 1 na 1 sa brojem stanova koji su platili ista parking mesta?
    Nije, i sam znas da ih ima manje. Nisi ti nikako platio celo parking mesto.
    Drugo, pre 40 godina si dobio stan samo na koriscenje, a u trenutku kad si otkupio svoj stan (predpostavljam pocetkom 90ih), bas me zanima sta je pisalo u ugovoru, sta otkupljujes, stan, parking... Nisi ti jedini uplacivao u stambene fondove koji su finansirali izgradnju blokova i parkinga, cela drzava je.
    Ti ne treba da budes nikakav izuzetak, bilo od statusa vlasnik/podstanar bilo od toga gde ti je registrovana firma, u kojoj zoni.
    Resenje je sistemsko, kakvo takvo, jednako je za sve.
    Da, podstanar sam, ali tamo odakle sam (NS takodje) placam parking kada odem automobilom (ako odem).

    Automobil nije luksuz, ali nije ni staniste, prostor, vazduh... Drzanje grdosije od tone i po metala ne moze biti besplatno. Cak i da jesi platio izgradnju celog jednog parking mesta, nisi vlasnik tog prostora i povrsine. A nisi platio, kolko god da verujes u to.
  • Stamena

    23.02.2017 14:42
    Gagarinova
    Kad mi Vucic vrati moju penziju i sve sto mi je uzeo, onda cu da odem u parking servis i mom unuku kupim zlatnu parking kartu da moze da zalepi na svoga BMW! A do tada, cedo moje, nece nikome nista placati. Dusmani djavo vas odneo!

    Baba Stamena
  • Goga

    23.02.2017 14:30
    podrska
    Prvo otimanje parka, zatim otimanje parkinga. Sta je sledece na redu u ovom nasem Banaticu? Fantomke? Okanite se vise naseg kvarta.
  • preduzetnik

    23.02.2017 13:08
    mel-u
    Za razliku od tebe Mel koji si samo podstanar u ovom kvartu ( prevedeno -danas si tu -sutra nisi,ali je lepo je što si se odlučio za Banatić) ja sam neko ko je ovde 40 godina ( sunce ti Mel kako vreme leti), i kao i ostali stanari polažem pravo na parking po ugovorima koji smo zaključili kod ugovaranja stana, jer smo kupovinom istih isplatili izgradnju parkinga ...šta tu nije jasno, ... da li mi je firma razvijena ili nije to već nije tvoj problem da se brineš, ono što je sigurno nisam usamljen u celoj priči što se vidi po odzivu ljudi, ja već plaćam uredno tamo gde sam, i ne bunim se al svojoj kući hoću da dolazim slobodno kao i dosad....
  • Joxi

    23.02.2017 12:56
    Banatic
    Ljudi, nemam ni 72000, nemam ni 3000, nemam ni 1500! Nemam da platim i necu da placam i niko nema pravo da mi naplacuje. Vozim krntiju od 20 godina.
  • Stanarka

    23.02.2017 11:45
    Gagarinova
    Podrska Mesnoj zajednici Omladinski pokret i peticiji! Ne damo svoje parkinge!
  • komšija

    23.02.2017 11:23
    komšiji
    E komšija , komšija , stidi se , vidi se da prvog čekaš platu , a mi do prvog moramo da je zaradimo....velika razlika bato, velika ....ne dam 72000 ...otpor
  • Mel

    23.02.2017 11:16
    Odgovor Kosmiji Preduzetniku
    A zar vozilo registrovano na firmu ne bi trebalo da ti stoji parkirano kod firme, zato i placas tu vrstu parking karticu, zar ne? Pa lepo, busom na posao kad ti vec firma nije toliko razvijena da mozes da placas zlatnu karticu... Izaberu se prioriteti.

    Ja sam zaposlen u firmi koja se nalazi u crvenoj zoni. Je l' treba i ja da se bunim da dobijem mogucnost da parkiram i tamo i ovde, ili da idem peske/busom na posao? Mislim, zasto je tvoje pravo da ides sopstvenim prevozom na posao i da to ne placas dodatno vece od mog, bilo da si zaposlen, preduzetnik, gazda, radnik...
  • preduzetnik

    23.02.2017 11:06
    ne mogu
    Uopšte se ne radi o tome, mogu odmah da preregistrujem auto na sebe i da uzmem stanarsku, a šta kad odem na lokaciju firme tamo me sačeka opet praking servis i kaže pet majstore samo zlatna....i zašto svi poistovećuju privatnike da imaju više kola, ja sam preduzetnik porodična firma, žena i ja , i već pored svih obaveza prema državi, plaćam i tih 30000 parking servisu, i ne stoji ti komentar o bilo kakvom izbegavanju....pazi bogati ...da si na mom mestu...a nije isključeno da se jednog dana nećeš naći (život je čudo , okrene se palačinka u životu) da bi ti bio rad platiti 72000 ispred svog ulaza ...pa nije im ovo centar grada, ...do kraja ću se boriti ali u dvorište mi neće nalepiti niko kaznu...danas su kola sastavni deo ovog brzog života , negovorim o nikakvom luksuzu, .....
  • Odgovor

    23.02.2017 10:43
    komsiji
    Komsija ti koji se bunis protiv nas koji imamo kola registrovana na firmu, ja u firmi zaposljavam jos cetvoro ljudi i izdrzavam jos cetiri familije i ovoj drzavi omogucavam da isplacuje plate doprinose i socijalno! A ti koga ti izdrzavas? Zinulo ti je za mesto, a mrzi te da parkiras malo dalje! Niko od nas se nije ustinuo ni za sta, prostacino! Sram te bilo!
  • Komšija

    23.02.2017 08:51
    Problem
    Cenjene komšije koje imaju firme a htele su dauštinu na dobiti firme pa su navodile svoja privatna kola na firme da bi im se trošak odbijao od dobiti firme da bi jelte platili manji porez sada se češu i negoduju.
    Pustite nas koji nemamo firme i više kola nego jedna kola registrovana na adresu koju živimo da se parkiramo na naš parking za 1500 din .
    A vi preregistrujte kola na vas i vašu adresu ....
  • novosadjanin

    23.02.2017 04:22
    parking servis
    Poštovani sugradjani dokle će ljudi koji su uzjahali nas ostale po partiskoj osnovi raspolagati imovinom grada. Ako već kroz registraciju automobila naplaćuju neki iznos koliko im je dovoljno da sjašu i prestanu da naplaćuju reket. Pogledajte SPENS i Dunavsku ulicu Da li je normalno da imamo trgovinske delove grada bez parking prostora. Ako želimo da nam neko dodje onda valjda treba negde i da parkira automobil. Ako ste zaboravili priča je počela zbog parkiranja ispred tadašnjeg SDK U centru grada. Na ovaj način treba uvesti zone parkiranja i u Veliki rit kao i na Adice pa danas sutra zašto ne i u Kamenicu,Bocke, Torine , Dolinu lopova ,Kamenjar. Vraćamo se na početak priče. Neka nam se na bazi registracije vozila izda markica za parkiranje u mestu stanovanja registracije vozila da se ne delimo po kvartovima i zgradama a da se sretstva naplaćena za gradjevinsku dozvolu namenski koriste. Koliko naplate kroz gradjevinske dozvole nek naprave novih parking mesta i izveštaj podnesu mesnoj zajednici na čijoj teritoriji je dozvola izdatai sve će biti OK .
  • ns

    22.02.2017 23:44
    NS je postao urbanisticko ruglo koje su zapocele demokrate a sada ovi novi zavrsavaju. Cekam bus na stanici i gledam kako su izmedju dve starije zgrade (za koje je i pravljen parking) ugurali dve nove zgrade koje naravno niti imaju garazu, niti imaju betoniran parking (naravno podrazumevani novosadski artdeco, posut tucanik da se ne ulazi u guci suzama u brlog). I pitam se kada se popuni tih 50-60 stanova gde ce oni svoje traktore parkirati.

    A o grbavici, novoj detelinari i slicnim demokratskim projektima za koje treba uzeti grad rakete i sravniti ne bi ni trosio reci.
  • Inicijator

    22.02.2017 19:55
    uhvaćen jedan
    Evo ga jedan od njihovih, al doakaćemo im...

    https://www.youtube.com/watch?v=IFWggsylKZE&t=35s
    YOU TUBE - Све више аутомобила, све мање паркинг места

    Rezime: Ko drugom jamu kopa sam u nju upada

  • banatic

    22.02.2017 18:47
    vs detelinara
    Detelinara - gledaj svoja posla i čisti svoje dvorište a ne naše....mi se vama ne mešamo ....završite onu crkvu pa da vas Bog vidi...možda onda budete razumeli o čemu mi ovde pričamo
  • Gagarinova 10G

    22.02.2017 18:18
    nemam 72000
    Po stoti put vi se prepirete oko 1500 dinara, dal da damo dal da ne damo i ne vidite dalje od svog nosa, jer ste sebicni i hocete da parkirate pod prozor a ako moze i u dnevnu sobu sto da ne. Strasna stvar ako morate da sacekate nekoga da izadje, mozes misliti. Imam firmu i placam 30000 jer su mi kola na firmu i sluze za posao, a ne kao vama za vozikanje po gradu, i hvatanje zjala i sada kada dodjem pred svoju zgradu i svoj ulaz u kojem zivim 40 godina sada ne mogu da se tu parkiram vec moram dva bloka dalje. Da li vam je jasna svrha pobune i peticije ili ne? Nije stvar u 130 mesecno vec u 72000 godisnje za VELIKI broj ljudi koji zive u ovom kvartu a rade u drugom delu grada. I sta vam nije jasno, sebicne komsije? Da li je moguce da ste toliko ograniceni? Zinulo vam za mesto pod prozorom! I da vidim te junake koji su trazili uvodjenje naplate, ko su, sto ne izadju javno, gde su njihove peticije, potpisi, koga su pitali, sto nisu dosli do mog ulaza? Preko cijeg kuma, brata i starog svata je isla molba u gradsku upravu? Sram vas bilo licemeri! Kakvo blokovsko parkiranje, jel nas parking servis pravi ludima? Toboze ucinice nam uslugu. Nemam 72000 i prestanite da pricate od 1500 dinara jer ne shvatate sustinu problema! Pozdrav iz Gagarinove 10G
  • Detelilnara

    22.02.2017 17:13
    Prvo se informisite pa onda komentarisite. Idite na sajt JKP Parking servisa i pogledajte vrste parking karti. Zlatna parking karta kosta 5990 din mesecno oko 72000 godisnje i omogucava parking na bilo kom mestu u gradu, sto je luksuz, zato se i zove zlatna. Postoje stanarske parking karte po blokovima grada, koja kosta 130 din mesecno 1560 din godisnje. Ukoliko je u Banaticu tek uvedena naplata parkinga i jos nije postao stanarski parking blok, predstavnici MZ treba da se izbore da i Banatic postane blok grada sa stanarskim parking kartama kao i drugi delovi grada.
    Zar nije bolje platiti 1560 godisnje a da imate slobodnih parking mesta, nego da kruzite i cekate da se neko isparkira. Sada je mnogo vise slobodnih mesta jer hotel, banke, menjacnice, prodavnice....su koristili ovaj besplatni parking izmedju zgrada i uvek je bio pun.
  • blokovski sitem

    22.02.2017 16:14
    nije nego
    A ove njihove novine - blokovski sistem parkiranja- pa mi smo se i bez vašeg uvođenja tako parkirali, ako nemam na bulevaru, odem u gagarinovu, ako nemam u gagarinovoj onda ako mi je baš ćef odem u pariske komune....ej bre, i to besplatno u našem bloku...a vi ćete sad da nam izađete u susret (kako ste samo milostivi), i omogućite nam to isto al da nam naplaćujete ...pa ko su ovi stučnjaci da mi je samo da ih vidim....blokovski sistem parkiranja....
  • Komsija

    22.02.2017 14:59
    parking mesta u Omladinskog po
    Napravite peticiju za nova parking mesta u Omladinskog pokreta i da se sruše divlje garaže.
  • prosvetni radnik

    22.02.2017 14:24
    ne mogu
    ja sam prosvetni radnik u srednjoj tehničkoj školi Mileva Marić Ajnštajn, i zajedno sa svojim kolegama delim stav ostalih stanara protiv naplate parkinga, jer je stvorilo velike probleme i nama koji radimo a nismo iz ovog bloka.
    Sa primanjem od 40000 ja ne mogu da priuštim zlatne karte.....a dolazim iz sa drugog kraja NS ...ni ja ne mogu...ovo je miran stambeni kvart i ne razumemo rešenje gradske uprave za ovakav potez
  • Cekajuci Godoa

    22.02.2017 13:17
    jos 2 godine
    Neka se parking servis strpi "jos dve do dve i po godine" i videcete bice nam bolje zivecemo bolje i mocicemo svi sebi da platimo i zlatne parking karte...kaze Premijer. Imajte strpljenja prijatelji iz parking servisa, samo jos malo strpljenja, jos dve do dve i po godine, evo 2019 videcete i onda nam naplacujte!
  • Clan

    22.02.2017 13:03
    Parking
    Clan sam saveta MZ Omladinski pokret. Umesto prepucavanja po komentarima, neka se ova stvar resi jednostavno i demokratski, izjasnjavanjem svih stanara sa birackog spiska MZ Omladinski pokret, sa jednim jedinim pitanjem na listicu "da li ste za uvodjenje naplate parkinga u nasoj MZ? DA / NE" Odluka vecine obavezujuca je za sve. Ako jos neko iz MZ cita ovo neka razmisli o ovom predlogu pa da razgovaramo na tu temu na nekom od sledecih sastanaka.
  • Omladinac

    22.02.2017 10:56
    iz Omladinskog pokreta
    Kod nas u Omladinskog pokreta postoje stare barake/garaze koje stoje ovde vise od trideset mozda i cetrdeset ili pedeset godina, nikome iz grada nikada nije palo na pamet da i tim ljudima (vlasnicima tih garaza) a i ostalim stanarima na tom mestu napravi podzemnu i nadzemnu javnu garazu (poput one na bulevaru) i resi problem parkiranja za ovu ulicu i jedan deo kvarta. Em je sigurnije em ce se ulica rasteretiti guzve, Stanari iz Omladinskog pokreta, Pariske komune, Bogoboja Atanackovicbi i Paje Markovic Adamova trebali bi da se pridruze ovoj peticiji.
  • Goran

    22.02.2017 10:10
    Previše je vozila
    Uzrok svih problema sa parkiranjem jeste što naprosto je previše stanova i vozila za postojeću gradsku putnu infrastrukturu. Budimo realni, preplavljeni smo polovnim/jeftinim automobilima, i posledično, mali je broj porodica koje nemaju svoj automobil, a sve češće ima porodica sa dva ili više automobila.

    Osim toga, u "mrskom socijalizmu" zgrade su zidane sa prostranim površinama oko njih, gde je bilo mogućnosti za veće parking površine, a sad su zgrade poslagane jedna do druge kao sardine. Ulice, koje su ranije bile sa porodičnim kućama, pretvorene su u "kanjone" sa zgradama. Ako umesto prodične kuće dozvolite gradnju zgrade sa 20-30 stanova, računajte i sa 20-30 automobila, minimalno. A ispred zgrade možda ima 2-3 parking mesta, nema podzemne garaže ili dvorišnog parkinga, ili su oni nedovoljni za sve stananre. Naravno, da će tako biti sve manje mesta za parking. Ko god je barem jednom prošao delovima Podbare, Deltelinarom itd. zna o čemu pričam. Još to spojite sa preovlađujućim mentalitetom da moramo parkirati baš ispred radnje/kafića/firme...

    Na žalost, onog trenutka kad se u gradskoj upravi reklo laku noć osnovama urbanizma i dobar dan parama u svoj džep, sve je otišlo u tri .... , i to je na žalost, nepovratan proces.
  • lokal patriota

    22.02.2017 09:41
    svi zajedno
    Da se dogovorimo, treba podrška i dalje ....ovo što je snašlo gagarinovu, bulevarce i deo Jaše Tomića, šta je rezulatiralo, sada se prelio problem u Omladinkog pokreta, pa u Pariske komune, Bogoljuba.....zato drage komšije podržite nas u ovome i vi dajte svoj glas nama , preko svojih skupština stanara u MZ omladinski pokret, ako smo mogli mi, možete i vi...ne damo naš blok...
  • Đomla

    22.02.2017 04:10
    Ma sve je to zakuvao onaj Kola
    On stalno nešto pametuje, pa i sada je počeo da laprda on kao nije za naplatu, ali se dugo zna za problem pošto je usavetu MZ... Pa što ga onda nisi rešio genije nego sada soliš pamet, pa ti si u savetu MZ, a ne mi! Muka mi je od tih ligaša, sad su se utalili sa naprednjacima u vlasti pa ih non stop brane, šatro slažem se sa građanima, ali nije vlast kriva. Ma nemoj!
  • DADA

    22.02.2017 04:00
    opet rENTA
    a odžačarina.......jkp stan.. parkiranje U gradu,, jkp - parking servis. topla voda jkp toplana jkp informatika ......... pljačka novosadjana.
  • Zoro

    21.02.2017 23:55
    VRACAJ PARE.
    Neka nam "Gradska uprava za saobraćaj" vrati pare koje smo kupovinom stana, platili za uredjenje gradjevinskog zemljista. Te parkinge su platili kupci stanova, kroz cenu kvadrata. Garsonjeru od 33 m2 sam platio 56.000 maraka, a 30% od toga je otislo na "opremanje". Sada biste da naplacujete i to sto smo vam mi izgradili. Ova vlast "zna" samo da OTIMA LAZE i KRADE. Nadam se da ce mo se ovih licemera uskoro resiti.
  • moj blok

    21.02.2017 23:48
    kakva naplata
    Ne razumem , šta ste se naklatili na Banatić, prvo da nam uvalite one rugobe od životinja sa sve ulaznicama -kartama od cca 300 dinara da ih gledamo sačuvaj bože, sad nam uvaljujete table i neke čudne ljude sa čudnim aparatima i oni da nam naplaćuju nešto....mislim jeste Banatić lokacija da se razumemo , al Banatić čine ljudi, ljudi koji vole svoj kvart i ne lomite nam bagrenje više....ajmo , razlaz, nosite table kući svojoj
  • bata trlaja

    21.02.2017 23:05
    ma ovo nije kod nas
    tako treba za njih ste glasali sad uzivajte dajte zone u celom gradu
  • Eh

    21.02.2017 23:05
    Nervirach
    Vozila je više.
  • horn

    21.02.2017 22:32
    zui
    Ja zivim u Danila Kisa i imam prijavljeno boraviste i godisnju kartu,al nema mesta ni pod razno,vozim se u krug po grbavici ko ludak i onda parkiram na kraju mise dimitrijevica i cara dusana,pa polako pesaka.bas nam je super.
  • Srle

    21.02.2017 21:32
    peticija
    Potpisao sam peticiju kao i svi na mom spratu, a mislim i u ulazu!
    Jos nesto, vidim kroz komentare da ljudi nisu svesni ili brzo zaboravljaju, ali prilikom svake registracije vi vec placate 1570 din. budzetu grada Novog Sada za "drzanje vozila", a sada hocete i parking servisu (citaj: budzetu grada Novog Sada) da date jos gratis 1560 din. iako ste vec namirili gradski budzet! Samo dajte, oni takve najvise i vole. Pored toga citam vest i neki izgleda ne razumeju da se ovde radi i o ljudima koji vec placaju preduzetnicku kartu od cca. 30000 tamo gde rade, za vozilo koje nije na licno ime, a sad na ovoj adresi ne mogu da parkiraju vozila, takoreci tu gde zive. Vi takve ne razumete jer niste jedan od njih. Da jeste, drugacije biste i mislili i govorili. Moj komsija je taj slucaj i zbog njega sam i ja stavio potpis na peticiju, sutra ce meni mozda zatrebati nesto i on ce za mene.
    Vi sto imate 1560 din. na pretek, budite malo solidarni sa komsijama koji izdvajaju vise od vas i bice nam svima bolje. Malo strpljenja i nacicete mesto na parkingu, uvek se nadje.
  • mamina i tatina

    21.02.2017 21:17
    naplata
    Moji roditelji žive u ovom kvartu, i šta sad ja treba da čekam nedelju kako bi pošteno sela sa svojim roditeljima da ih vidim, jer radnim danima bi morala da se produžavam na svakih sat vremena......ma dajjjjjjjjjj.......podrška stanarima celog Banatića.....svaka čast na organizovanosti...
  • JurijGagarin

    21.02.2017 20:58
    Gagarinova
    Ne da(vi)mo Banatic!
  • EL ĆAPO

    21.02.2017 20:11
    *akcija prole*
    Kakav bi to podvig bio poskidati im sve table po gradu gde su osvojili prostor zarad ličnog profita.Onda bi mogli da naplate samo štampanje novih tabli, pa tako dok ne potroše sve što su ĆAPILI.
  • starosedeoc

    21.02.2017 19:30
    naš kvart - banatić
    Predlozi koji vode u pravcu crno-belog rešenja (naplatiti-ne naplatiti) u krajnjoj liniji neće dati odgovor.Da se podsetimo naselje Banatić projektovano je početkom 70 godina a završeno sredinom 80ih.Nadam se da se komšije sećaju da je rešenje dobilo urbanističku nagradu za objedinjavanje stambenog dela, sportskih terena za školsku decu, sportskih terena za predškolsku decu, zatvorenih garaža sa centralnim ulazom, zatvorenih garaža sa vezom stambenih jedinica, otvorenih parking mesta, zelenih površina, mobilijarom idr.Da li je to danas tako, ne bih hteo subjektivno da komentarišem.Procenite sami.Kada je parking prostor u pitanju nemam ništa protiv da se prostor naplaćuje na svim javnom saobraćaj. gde za to postoje tehničke mogućnosti.A kada je dvorišni prostor u pitanju (ima nekoliko takvih u kvartu) situacija može da se analizira na sledeći način: do pre par godina parking nije bio problem, kada je JKP uveo naplatu na bulevaru, svi radnici firmi na bulevaru, prešli su u dvorišni praking, druga kategorija su stanari koji žive na toj lokaciji-polažu pravo na parking po ugovorima koji su zaključiči kod ugovaranja stana, ali pojavila se i treća kategorija a to su ljudi koji žive na lokaciji sa porodicama a rade na drugoj teritoriji NS i koriste službena vozila (svoja-gazdina), nakon završetka posla dolaze kući.Ti, što se jedan komšija i uverio mora da plati 30000na mestu gde radi , odnosno 72000 da bi radio i živeo.To ni veće firme nisu u situaciji da plate.Sve ovo treba sagleda
  • /

    21.02.2017 18:43
    /
    nema toliko mesta ni na telepu.
    investitorske zgrade nisu dobile parkinge pa se ljudi iz njih parkiraju ispred preostalih komsijskih kuca.
  • dzo

    21.02.2017 18:34
    Kakvo je tek ultra razbojnistvo traziti 72000din za mesta koja niti su izgradili niti ih cuvaju od lopova. Ovom gradu trebaju zasticeni parkinzi pa nek ih i naplacuju bar bi znali zasto... Ili neka podizu nova parking mesta svoja pa to nek naplacuju. Ovo nije njihovo a ni gradsko, ljudi su doprinosima gradili nesto sto sad svaciji mali babin svojata. A za indijance koji se parkiraju gde stignu, to se resava onim karticama sa nacrtanim satom, pa obelezis kad si stigao, po zonama dzabe parking prvih 30,60,120min i onda pali.
  • Petar

    21.02.2017 18:27
    Gagarinova
    Neke JKP Parking servis za pocetak ukloni table jer zbunjuju ljude posto naplate, realno, nema, niti kontrolora, ovako se zbunjenim stanarima samo uzimaju pare. Sklonite table pa zatim sve po zakonu, morate da razgovarate sa MZ Omladinski pokret umesto da je zaobilazite. Naisli ste na otpor! Podsecam da u kvartu kod Betanije nema naplate, zasto bi onda bilo u nasem Bloku?
  • Milan

    21.02.2017 18:14
    Banatic
    Da li je tacno da su osobe zaposlene u JKP Parking servis preko veze u Gradskoj upravi, koji su inace stanari iz ovog bloka, najvise agitovale i zalagale se svojski da se uvede naplata? Stanari i komsije imaju takva saznanja! Ako je tacno, da li je to onda "sukob interesa", da namaknes svojoj firmi, u kojoj radis, novi posao i novu zaradu preko grbace ostalih stanara? Stanari sve cuju i sve se dozna! U svakom slucaju pohvala za peticiju, i da, potpisao sam peticiju i uvek cu!
  • GerilaC

    21.02.2017 18:11
    @Gradzanin
    Prst na čelo pre kucanja.
    "Mislim da cca 1500 din godisnje i nije neki izdatak"
    A zašto bi mi finansirali partijsko(i svako drugo) preduzeće?
    U tom kraju ima najmanje 500 vozila pa suma od 750.000 godišnje nije mala. Sa tim novcem se može finansirati izgradnja sopstvene kvartne garaže.
    Razmislite, oni vama ne daju NIŠTA, i ne obezbeđuju parking mesto, osim što imaju korist ako se parkira neko sa strane!
    Godišnja karta ne treba da je skuplja od 200 dinara, jer je to realna cena njihovog rada i angažovanja.
  • Jasmina

    21.02.2017 18:05
    bez naplate
    Nismo dali parkic, ne damo ni parkinge!!! Pozdrav za naseg Marka Mirkovica, Predraga Radojeva i ostale, bravo ljudi!!! Bravo!!! A vi koji ste za naplatu, bicete nam zahvalni jednog dana kad vam gosti i rodbina budu slobodno dolazili u posete i kad ne budu morali da doplacuju parking sms-om na svakih sat vremena! Nismo dali parkic, ne damo ni parkinge!!! Ako ce u nasem bloku da se naplacuje, onda neka se redom naplacuje i na Limanima i na Novom naselju, neka se onda ceo Novi Sad stavi u zonu, a ne nas Blok!!!
  • Gradjanin

    21.02.2017 17:57
    Losxe
    Da li to opet nacelnik gradske uprave za saobracaj sa zenom vodi projekte i maznjava pare nas gradjana??!! Nece jos dugo tako moci!
  • Komsija

    21.02.2017 17:33
    SVAKA ČAST ZA PARKING NAPLATU
    U Gagrinovoj ulici nije moglo da se parkira, kamioni od pekara, kinezi, banka, hotel Novi Sad... svi su se parkirali na tom parkingu a stanri nisu mogli da nadju parking mesto. Non stop guzva, sirene, sudari... strasno... Od kad postoji naplata covek moze normalno da funkcionise...
    Mesnoj zajednici je izgelda bolje da se skupljaju pederi i narkomani u parkicu od Dino parka...
    Podrzavam naplatu...
    MZ bolje da se zalaže za bolju rasvetu i podzemne kontejnere umesto da troši energiju na omalažavu odlične odluke.
  • *-*

    21.02.2017 17:18
    Bravo, bravo, bravo!
    Dace Bog, da i mi sa Detelinare tako nesto docekamo.
    Od lezilebovica koji po ceo dan kafenisu u kaficima, stotine igraonica, teretana, i ko jos zna cega. Nemam gde da se parkiram kad dodjem sa posla, umoran ko ker. Vozim se u krug po 20 minuta, da nadjem parking mesto.
  • Mrx

    21.02.2017 16:56
    Blok
    A gde sada mi iz Omladinskog pokreta(susedne ulice) 2-6 da parkiramo?!?!? Sada svi kod nas parkiraju i ovi sto dolaze na autobusku, hotel, a i ovi sto ne mogu da imaju stanarsku parking karticu u Gagarinovoj i Jase Tomica. Napominjem da mi nemamo mogucnost uzimanja iste, jer nismo prijavljeni na adresi koja je pod naplatom
  • Jovan

    21.02.2017 16:37
    stanar
    Radomire

    ajde ne lupaj molim te, ako ne zivis u ovom kraju, ove zgrade su gradjene 70tih i 80tih i nemoj da pametujes i spominjes nekakve stanove i kupovine na mufte, nije u redu prema stanarima koji su posteno isplatili svoje stanove i svojim novcem platiti izgradnju ovih parkinga. Parkinzi nisu ni postojali vec su bile travnate povrsine i tek tada su radjeni zajedno sa zgradama, a danas po gradu imas svuda novogradnju bez resenih parkinga pa stanari parkiraju na zemlju i blato. Tada kada su radjeni parkinzi jos ni JKP Parking servis nije postojao a sada bi malo da naplacuju.

    JKP Parking servis nikada zimi nije ocistio sneg i led sa ovih parkinga niti se setio da postoje, neka ti svi stanari potvrde, niti su nocu parkinzi osvetljeni kako treba,, a sada zele da uzme i naplacuju i da se i Grad i JKP Parking servis malo ovajde o dzepove stanara. E ne moze.

    Problem je prvo i osnovno, a to vam je promaklo citajuci tekst, da je gradska uprava i JKP Parking servis (kao produzena ruka) zaobisla mesnu zajednicu i sve stanare i bez ikakve rasprave usla u kvart da naplacuje na poziv pojedinaca. E ne moze. Stanari i vecina ce se pitati za ovaj kvart!

  • @Bul. Oslobođenja 2

    21.02.2017 16:25
    Potpuno te tek do nedavno razumem. Uvek sam mislila da je to samo izgovor parking servisa za pljacku. Ali od kako se Park City napunio firmama, na limanu 3 je potpuno nemoguce naci parking do 6 poslepodne. Uvece, kao i vikendom je prazno, ali to ne znaci mnogo nama koji tu zivimo. Naplata parkinga ce uskoro biti jedino resenje, da ne bismo mi stanari limana 3 svako vece isli na telep po auto kad se parksitijevci isparkiraju i odu svojim kucama za gde imaju nalepnice.
  • Rastko

    21.02.2017 16:21
    Ima rešenje- Rampa
    Svi stanari jedne zgrade da naprave rampe za ulaz na svom parkingu. Kao u Nišu-primer.
    Rešenje za grad: Razvlastiti "Parking servis" i svesti ga na edukativnu radionicu jer nije doneo ništa dobro. Uzima od Grada i građana . P. servis se ponaša kao uterivači straha.
    Rešenje za grad: Odrediti nekoliko velikih parkinga na prilazima grada , tamo gde idu autobuske linije i oni koji dolaze sa strane mogu tu da parkiraju-besplatno ili simbolično, i gradskim prevozom idu u grad. To je rešenje u Americi. Ali to je zapad !
    Ima li u gradskoj vlasti ljudi koji ovo mogu da reše i da skinu Parking servis sa svoje i naše grbače. Ajde Vučeviću , razmisli o tome.
  • preduzetnik

    21.02.2017 16:21
    parking
    Ja živim u ovom kvartu, i jedan sam od onih koji već plaćaju preduzetničku kartu na godišnjem nivou od cca30000 dinara jer je auto i sedište firme na drugoj lokaciji. Sad me upućuju iz parking servisa, da iako sam stanar ovde, da mi je jedino rešenje da platim 72000 u svom da ne kažem rođenom kvartu ...Ja ljudi ne mogu...plati uredno doprinose, poreze , školuj decu, (imam dvoje) , ja više ne mogu, hoću da dođem kući i na miru da uđem u svoj ulaz , sačekaću da bude slobodno mesto...ali 72000 da platim ne moguuuuu ...razumite ne mogu...
  • Nervirach

    21.02.2017 16:00
    Zaboravljate jednu stvar. Parkinga po gradu je isti broj, manje-vise, bez Parking-Servisa i sa njim. Ta firma ne proizvodi i ne sere parking mesta. Samo naplacuje postojeca mesta. Porez na budale.
  • Ako

    21.02.2017 15:59
    Sramota
    To sve gladno lakih para i tuđe imovine. Ne znaju za Boga. Videćemo kaznu.
  • Gagarin

    21.02.2017 15:58
    Odlično, svi će glasati protiv Vučića.
  • Dragan

    21.02.2017 15:53
    Problem
    Nije problem hotel, nego osnovni problem su divlji taksisti iz zrenjanina koji zauzimaju prostor, fizicki napadaju ljude i uriniraju po fasadama. Neka se ilegalnim taksistima pozabave nadlezne sluzbe.
  • Bulevarci

    21.02.2017 15:50
    I stanari zgrada na Bulevaru oslobodjenja 12, 14 i 16 imaju isti problem.
    Osim što ne možemo da se parkiramo sa našim kolima bez plaćanja nameta Parking servisu, ne može nam niko ni u posetu doći kolima, a da ne plati Parking servisu.
    Imam li mi mogućnost da pridjemo svojoj zgradi kolima besplatno?
    Naše zgrade zidane su sedamdesetih godina kada su i napravljena ta parking mesta koje nam je trenutno okupirao Parking servis.
    Uzeli sprej, iscrtali i naplaćuju korišćenje parkinga koji smo mi platili plaćanjem gradjevinske dozvole za zgradu.
    Nije to javna površina, to su parkinzi koji služe REDOVNOJ UPOTREBI NAŠIH STANOVA!

  • ntn

    21.02.2017 15:43
    Eliot Nes
    Pa ni te table nisu Nesalomive! U akciju svi!
  • gradzanin

    21.02.2017 15:38
    Gagarinova
    Od kako je uvedena naplata parkinga ja uspem da nadjem mesto, sto je do skoro bilo nemoguce.
    Dosta vise kamiona i ostalih koji su se tu parkirali za Dz i onemogucavali stanarima parking u blizini svojih zgrada.
    Mislim da cca 1500 din godisnje i nije neki izdatak
  • bl

    21.02.2017 15:28
    b
    Najpostenije resenje je da svako ko zivi u tom delu grada ima povlascenu karticu imao auto ili ne
  • Kaligula

    21.02.2017 15:25
    Kada svi budete dobili po jedan objekat poput ove baletske skole i sanjali parking mesto javite mi se. Ovde niko nikad ne istera nista, novosadjani samo trpe dok ih gu*e i sibaju i kradu. Ovaj grad je propast teska.
  • /

    21.02.2017 15:22
    /
    postoji prica o gradicu u hrvatskoj koji je sve pretvorio u parkiralista pa su stanovnici sebi napravili karte za stanare i sada nema ko da im placa parking
  • Zivan

    21.02.2017 15:06
    Jedno rešenje je naplaćivati svako zauzeće javnog prostora, posebno ako se radi automobilom ili drugim vozilom. Stoga je, nezavisno od parking prostora, neophodno zonirati ostatak slobodnih površina u celom grada, a visina nadoknade bi zavisila od gradske zone i veličine automobila.
  • bbb

    21.02.2017 15:04
    divlji taksisti
    A sta je sa divljim taksistima ispred Gagarinove 24-22??? Opsti haos, niko nije nadlezan a stanari od njih ne mogu da udju u zgradu i svoje garaze.
  • SUMP

    21.02.2017 14:36
    Idem na posao kolima i do nove godine sam ostavljao kola bas na tom parkingu iza hotela Novi Sad, svaki dan od jutra do mraka. Mesta jedva da je bilo, ujutro je gotovo nemoguce bilo naci mesto.
    Kad ono, prvi put nakon nove godine, parking poluprazan. Od iznenadenja sam se oporavio kad sam ugledao plave table na sve strane.
    Verujem da su stanari bili nezadovoljni da svako parkira njima pod nosom i da zauzima njihov parking prostor.
    Po meni je resenje da stanari koji imaju prijavljen boravak u okolini, dobiju svoje parking mesto za neku simbolicnu naknadu, na primer 2000 dinara godisnje.
  • Mel

    21.02.2017 14:30
    Naplata je ok.
    Stanarima uvedena cena od oko 150 dinara mesecno, tesko da se moze nazvati naplata i oduzimanje parking mesta koja su platili. Naprotiv, ovo im cuva parking mesta od posetilaca SAjma, Hotela...
    Porodicne firme se nalaze svuda po gradu, zasto bi ove ovde imale povlasceni polozaj, ne verujem da je iko kroz stambeni fond platio mesto za firmu koju ce tu imati, zar ne?
    Zivim u Gagarinovoj kao podstanar, ovo mi odgovara, dobio sam stanarsku nalepnicu za automobil.
  • Seka Persa

    21.02.2017 14:24
    A šta me sprečava da parkiram svoj auto na 50m od Ž ili Buske i nestanem na mesecdva, negde i tropske krajeve?

    (Tj- suludo je da se ne naplaćuje parking u neposrednoj blizini stanica. Pitanje je samo koliko je tur zinuo gradskim vlastima...)
  • bulevarac

    21.02.2017 14:19
    Sramota
    Ko sve sedi u toj gradskoj upravi za saobracaj i kakve sve odluke donose, dobro da smo zivi uopste...katastrofa!
  • Bul. Oslobođenja 2

    21.02.2017 14:14
    Konačno mogu da parkiram
    Zahvaljujem se "Parking Servisu" I Gradu što mi je omogućio nesmetan parking u blizini zgrade. Od kada je uvedena obavezna naplata parkiranja nestali su Kamioni pekara, autobusi, kojekakvi putnici parkirci i svi ostali koji su koristili parking bez plaćanja. Možda je napravljen propust u Gagarinovoj 4-8, I 10 ali je u ostalom delu Kvarta pun pogodak.
    Još da napomenem da je Mesna zajednica okretala glavu od ovog problema, jer postoji pisan trag o zahtevu stanara.
    Još jednom hvala što ste uveli naplatu parkiranja na parkingu iza hotela Novi Sad.
  • Teodor

    21.02.2017 14:05
    ...
    Deranje kože sa ledja, jednog dana će da mi postave baba seru ispred rodjenog kupatila, ujutru kad ustanem ima samo da kaže...100 dinara sinko...I onda ima tzv. -suficit- ne znaju kako više da namaknu u budžet, ulaziće nam u kuće još malo...
  • asfasf

    21.02.2017 14:04
    Bravo za MZ Omladinski pokret! Svaka čast ljudi, ne dajte svoje!
  • ns

    21.02.2017 14:03
    Kako bi bilo lepo da ceo grad godisnje placa zlatnu karticu 71 000 din parking servisu i da mozemo slobodno da parkiramo ispred rodjene zgrade.
  • Komšija

    21.02.2017 14:00
    Banatić
    BRAVO BANATIĆ!!!! NEDAJMO SE!!!!!!
  • gogi

    21.02.2017 13:55
    n
    Moji roditelji zive u Jase Tomica od 1965 god tesko su pokretni i ja ih automobilom vodim kod doktora i nazad. Auto je na suprugino ime i nemogu da dobijem povlascenu kartu tako da svaki put kad odem kod njih placam parking.
  • cpu

    21.02.2017 13:54
    ko sad ne iznese nepokretnu babu na glasanje
  • Drum

    21.02.2017 13:52
    Živeo sam pre u Gagarinovoj 16. Stvarno bude problema sa parkiranjem. Ima dosta i stanovnika okolnih zgrada, ali ima i onih koji nisu. Vikendima se često dešavalo da parkinga bude više od pola prazno. Ali zato radnim danima skoro da se ne može naći prazno mesto.

    Ovaj problem bi se mogao rešiti sa rampom i elektronskim ključevima. Onaj ko živi tu i prijavljen na tim adresama dobije elektronski ključ, sa kojim bi otvarao rampu. Onaj ko ne živi plati po izlasku na rampi.

    Ali naravno, to se ne isplati parking servisu, slađe je da svi plaćaju.
  • Radomir

    21.02.2017 13:51
    Iz krajnosti u krajnost. Gde je parking servis bio kad su asfaltirani ti parkinzi? Sto ne prave podzemne garaze? Sto grad dozvoljava ovu sramotu da se prave stambene zgrade sa par parking mesta uz zgradu? Da li parking servis vrsi neko pokrivanje stete ako vozac zatekne ostecena kola na parkingu koji je uredno platio?
    Druga krajnost, "uz isplatu nekretnine bili su u obavezi da plate i parking mesto na parkinzima koji su tada i pravljeni". Onda nemate sta da brinete jer imate parking mesto uknjizeno na vase ime. Secamo se nekadasnjih kupovina stanova za par hiljada evra isl. Mozda to nije vas slucaj.
  • sop

    21.02.2017 13:41
    e pa lepo
    Tremlica

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna